Thursday, October 9, 2008

A NEW HOPE

Assalamualaikum dan Selamat Hari Raya,

blog ini dibangunkan bertujuan untuk menjadi penyambung berita (happening) atau pendapat dari warga kampung Pulai Chondong kepada seluruh warga Pulai Chondong dan kepada seluruh dunia amnya kepada sesiapa yang berminat. Posting yang dinyatakan didalam posting ini adalah atas kuasa dan buah fikiran pengendali blog semata-mata dan tiada kaitan dengan yang hidup atau yang mati.

Kepada pembaca (sekiranya ada) hendaklah mengconfirmkan sendiri apa-apa kebenaran atau fakta-fakta posting disini dan jangan ambil taqlid sahaja. Tuhan menyuruh kita berfikir, Tun Mahathir pernah menyeru supaya kita berfikir dan Nabil cakap lu fikirlah sendiri!

Blog ini tidak memihak kepada mana-mana parti politik dan tidak bercadang untuk menyertai mana-mana parti politik.

Diharap blog ini dapat membawa kebaikan dan menjauhkan keburukan. Apa-apa cadangan dan pendapat amat di alu-alukan dan diharap para pembaca (sekiranya ada) memberikan sesuatu yang membina. Apa-apa komen atau perkataan yang menjolok mata dan kesat serta tidak membina tidak akan disiarkan waimma dilayan...

sebarang kesilapan fakta atau penyataan atau perkataan amat dikesali dan didahului dengan ucapan maaf.

terima kasih dan selamat berhari raya

1 comment:

fabio alonso said...

Hola,
Como esta?

Bilo stat jadi blogger nih? Anyway congratulations!Do keep us posted from time to time so that we can always visit this weblog to find out what's going on in Pulai Chondong.
About those rubbish depey opeh tu just atar surat samey jer kat Pok Ali..hehehe

p/s:Ayh Zi ni sajo letok id fabio:)

Dari Pakatan Harapan ke Keluarga Malaysia

Prologue Sudah lebih 11 tahun blog ni terbiar dan ianya telah melalui 2 Pilihanraya Umum dari zaman DS Najib pada 2013 dan pada 2018 Kerajaa...