Tuesday, October 14, 2008

Corat Coret

Sudah beberapa hari saya tidak menulis didalam blog ini. Saya belum lagi mendapat masa yang sesuai untuk menulis posting yang saya fikirkan sesuai untuk blog ini. Mungkin kerana tiada idea atau terlebih idea. Terlebih idea menyebabkan kita tidak tahu idea yang mana hendak dimasukkan sebagai posting manakala tiada idea menyebabkan tiada idea!

Walaubagaimanapun saya berpendapat menulis tanpa membuat kajian dan carian fakta sebelum menulis mungkin tidak elok lagipun untuk mengelakkan daripada saya merapu kerana saya bertanggungjawab keatas apa yang saya tulis. Ingat ISA?!!

Mungkin cerita politik menjadi cerita hangat pada masa sekarang. Bagus juga tulis tentang politik tapi mungkin lain kali lagipun sudah banyak blog yang menulis tentang politik yang boleh mengenyangkan anda.

Sekarang tengah mengumpul bahan tentang masa depan Pulai Chondong dan pasukan bolasepak kampung Pulai Chondong zaman gemilang dan zaman ketandusan pemain sekarang. Kenal mana-mana Ronaldo atau Maradona pencen yang hendak masuk team Pulai Chondong?...

3 comments:

tini said...

kek seromban ni ada sorang ronaldo.x pencen lg.kl blk kg mesti mn sakan atas tikar sarawak berbekalkan ps3.. kr blh la kot nk join.lgpn dia sgt suka kl ada kaitan ngan pulai chondang tue.cb la offer...

Che Dean said...

bleh buat tryout... kalu chubby dikira bonus untuk posisi penyerang sebab taktikal digunakan adalah curi ayam :p

tini said...

curi meme pakar, kalu curi itik lagi terer

Dari Pakatan Harapan ke Keluarga Malaysia

Prologue Sudah lebih 11 tahun blog ni terbiar dan ianya telah melalui 2 Pilihanraya Umum dari zaman DS Najib pada 2013 dan pada 2018 Kerajaa...